50+ Marketing en communicatie: een toekomstvisie voor serviceorganisaties in de thuiszorg

Zorgt. Communicatie (moederbedrijf van IK DOE HET!) en BureauVijftig ontwikkelden gezamenlijk een visie om serviceorganisaties bestendig te maken voor een toekomst met babyboomers.

IK DOE HET! leidt tot mooie dingen. Een daarvan is dat we bij vele serviceorganisaties van zorgaanbieders aan tafel hebben gezeten. Al deze organisaties kampen met een teruglopend ledenaantal en het vraagstuk hoe opnieuw mensen aan zich te binden. De babyboom generatie heeft wezelijke andere behoeftes dan de meer traditionele oudere die nu nog voor een groot deel tot de achterban van serviceorganisaties behoort. Tijd voor verandering dus. Er zijn bedreigingen,…maar nog veel meer kansen.

Zorgt. Communicatie (moederbedrijf van IK DOE HET!) heeft samen met BureauVijftig een toekomstvisie ontwikkeld voor serviceorganisaties in de thuiszorg. Gezamenlijk gaan beide bureaus de komende tijd gesprekken en trajecten aan met serviceorganisaties die de slag naar de toekomst willen maken.

Lees de pdf brochure Serviceorganisaties in 2020 – Nieuwe trends – Nieuwe kansen waarin de complete toekomstvisie wordt toegelicht.

This entry was posted in Blog. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + 20 =